Det här är vi!

 Eftersom jag föddes först är jag naturligtvis bäst! De andra kommer alltid att vara tvåa eller trea o s v i livets race. Den förstfödde sonen får alltid det bästa, det är bara för de andra att gilla läget...
Grabben snackar strunt! Jag är tjejen med GO, som ni ser är jag på väg redan nu! Jag blir tre-färgad som morsan, bara det... Så, grabbar, vi ses om ett par år - då kommer ni att springa benen av er efter mig.
Nä, nä, nä, grabbar & tjejer! Jag föddes ju med ett V på magen, vad betyder det tror ni? V för Victory = seger = bäst. Så jag är både tjej & bäst och har redan varit UTE i stora världen med matte och hälsat på några grannar. Hah! (Matte, varför tog du en bild där jag ser ut som en kossa??).
Ja, ja, ni kan hålla på och gläfsa hur mycket ni vill. Alla kan ju se att jag är sötast - även om Matte tyckte det var jobbigt att få mig att vara still så att hon kunde fota. Dessutom, mina damer och herrar, kommer jag att få sobelfärgade ben. Snacka snyggt!
Äh, vem orkar bry sig om de där gnällisarna? Kolla cool jag är! Ligger här och myser eftersom jag vet - garanterat - att alla kommer att tycka jag är snyggast. En hel del vitt, bl a svanstipp & klor samt en hel del svart. Vad mer kan man önska?

Nu har vi alla visat våra bästa sidor - så långt det nu är möjligt när man bara är tre veckor! Framöver kommer vi kanske att visa våra sämsta sidor men då är ni redan så kära i oss att det inte gör något!

Vov, vov, vi hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad roligt att få se de små raringarna.
Fredag=Glädjens Dag.
Ha det så bra!

2008-05-29 @ 23:07:17
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: thedan

Åh, inga bilder. Vill ha. Särskilt den sista valpen som blänger med sitt söta öga.

2008-06-04 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0